Thursday, January 6, 2011

Port "Mengepam" Ummi

Salam semua...heheh saja ummi nak tunjuk port ummi:

Inilah tempatnya...kat meja kerja ummi..hehe, selamba je. Depan ummi ada cermin, tapi ummi cover2 dengan bantal dan tudung ummi

Setelah beberapa kali tukar beg, beg ni juga menjadi pilihan. Senang nak letak macam2 dalam tu.

Akhir2 ni susu ummi berkurangan. Tapi InsyaAllah ummi akan usahakan.   


Apa-apa pun yang penting adalah niat kita nak berikan yang terbaik buat anak-anak tersayang kan? SO bagi ibu2 dan bakal ibu luar sana yang berazam untuk memberi susu badan sepenuhnya, Allah akan bantu dan tunjukkan jalan yang mudah. Yang penting doa dan jangan putus harapan ya!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...