Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 11, 2012

Selamat berjuang adikku

Tahniah kepada Makcik Fiqah yang telah selamat berangkat ke Amman, Jordan pada10pm, 7 Sept 2012 lalu dan tiba di Mafraq pada 10.27 am 8 Sept 2012 waktu tempatan. Sedikit gambar kenangan ketika kami sekeluarga menghantar nya ke KLIA, tak pasal-pasal Ummi terpaksa memandu Toyota Innova, Manual milik seorang Ustazah, kenalan kepada Makngah u all.

Kami sekeluarga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang memberi sumbangan dan iringan doa buat adik kami Nor Syafiqah Zahari..semoga beliau bakal membawa pulang ilmu yang bermanfaat selepas 3-4 tahun kelak dalam ilmu Kesusasteraan Bahasa Arab dari bumi Anbiya di Universiti al-Albayt.





Ummi pulak sibuk mengalahkan orang yang nak pergi..






1 comment:

  1. Assalamualaikum ya empunya blog..

    maaf menyelit di sini :)
    hnye seorang kawan lama yg mngenali diri syafiqah.
    cube mencari diri nya, dan berakhir di blog ini..

    tak sangka, rezeki dirinya, menuntut ilmu syurga di dunia negeri Amman. sy pun baru tahu mngenainya, setelah mak sy mmberitahu akannya.

    tetibe trase rindu di hati ini akan dirinya. ketika syafiqah brangkat ke sana, sy berada di penang, juga menuntut pelajaran di sana.

    semoga syafiqah di beri kesihatan yg bpanjangan di sana dan mendapat ilmu sehebat di sana. Insya' ALLAH. 3-4tahun lg. Insya' ALLAH, andai bersua dgn nya, samapaikan salam Assalamualaikum sy kpd diri nya..


    Jiran Syafiqah, anak makcik Salmi, tukang jahit,
    Ezad :-)

    ReplyDelete