Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 8, 2011

Bercuti dengan anak-anak

Hari jumaat lepas Ummi ajak walid jalan-jalan di Tasik Cempaka, nak bg pecah peluh, heheh..ada la beberapa keping gambar yg sempat ummi snap dgn hp second hand ummi..Ku Fateh jalan-jalan sampai tertidor. Masa ni Ku Iffah ada di puchong, rumah nenda, Ku Fahmi di rmh Mak.





Di bawah pula gambar Ku Fahmi dengan mainan yang baru walid beli, dia sangat excited tp rupa2nya lebih excited utk membuka badan dan roda kapal terbang tu. Huish...tak ke mana tumpahnya kuah, dua-dua amek course engineering kan..hasilnya..anak pun mcm ni juga.



video

Di bawah pula gambar-gambar di rumah Mama di puchong:







Kesimpulannya Ummi rasa bersyukur dan seronok bersama dengan suami dan anak-anak walaupun tak berjalan jejauh memandangkan Walid pun balik sekejap je dan ada banyak urusan..Sempat juga Walid merasa juadah hasil tangan Ummi yang tak seberapa. Thank you Allah!

No comments:

Post a Comment